SO COLD.

Hej, mina läsare som för tillfället är få.. jag blir inte förvånad när jag ser att statistiken rasat den senaste tiden. Man får liksom skylla sig själv ibland.

Sommaren har varit perfekt, enligt mig, lagom chill och lagom far&fläng med personer jag älskat. Jag har inte hunnit uppdatera så mycket, och jag vet att jag skulle ladda upp bilderna från Paris.

Paris var underbart, ett fantastiskt ställe och de fyra dagarna var bland de bästa i mitt liv. Saken är den att man lätt tar saker för givet och snart var jag tillbaka i Sverige och tillbaka i skolan och stod utan mina nyfunna vanor.

Jag tänker inte ladda upp bilderna från Paris ännu, så småningom lär de hamna här, men av olika skäl kommer jag inte ladda upp dem nu.

Jag saknar helt enkelt staden, vanorna och personerna för mycket för att kunna dela den glädjen jag upplevde där och jag önskar mer än något att jag kan få återuppleva den igen.

Försöker uppdatera i veckan och få bloggen på fötter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0