INSTAPUSS.

Hallå där i vintermörkret! 
Jag har snubblat mig hela vägen till och från stan, käkat gottigott med en massa fina tjejer och nu blev jag äntligen klar med viktors present. Tänkte lägga mig en stund på soffan, titta på en film och allmänt längta efter min sötnos. 
 
Och sen hade jag inget mer "interessant" för mig att skriva förutom att om ni vill ha mer "interessanta" foton osv, så tycker jag att ni kan följa mig på instagram!
Där heter jag emmimomoma (säg det med gullig röst) och där uppdaterar jag flera gånger i veckan.
 
 
 
Två bilder från min instagram, första är från julafton och den andra är min episka snögubbe som nu dessvärre har ramlat.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0